برش واترجت انواع ورق استیل

برش لیزری ورق مس
برش لیزری ورق مس
می 14, 2023
برش واترجت چوب و شیشه
برش واترجت چوب و شیشه
می 14, 2023

برش واترجت انواع ورق استیل

یک تکنولوژی برش محبوبیت بیشتری نسبت به سایرین برای برش فلز به دست آورده است. فناوری برش واترجت انواع ورق استیل به یکی از پرکاربردترین فرآیندهای برش فولاد و فلز در بسیاری از صنایع تبدیل شده است. این مقاله همه چه ممکن برای مواد ضخیم تر است. در اینجا ما از تکنیک‌های واترجت  برای برش انواع ورق استیل خود استفاده می‌کنیم. تمام فرآیندهای ساخت و برش ما در محل در انباریز را در مورد فناوری واترجت برای برش انواع ورق استیل ،فلزات، به ویژه فولاد، کاربردها، مزایا و سایر اطلاعات مهم بررسی می کند. واترجت تنها گزین انجام می شود ، بنابراین ما می توانیم برش واترجت انواع ورق استیل با کیفیت را تضمین کنیم.

چگونگی برش واترجت انواع ورق استیل

فشار بالا توسط یک پمپ فشار بالا، لوله مخصوص فشار بالا و یک نازل باریک واترجت یا سر برش انجام می شود و جریان جت قدرتمند اما ریز تولید می کند. فشار آب مورد نیاز می تواند بر اساس نوع مواد ساینده مورد استفاده، ضخامت مواد ساینده و نوع فولاد و ورق استیل متفاوت باشد. به طور معمول، محدوده فشار آب بین 20000 psi تا 55000 psi خواهد بود. ساینده های کوچکتر، سخت تر و یکنواختتر به فشار آب کمتری نیاز دارند. برش واترجت انواع ورق استیل با سرعت تار و با دقت بسیار بیشتر. جت برش ها از آب تحت فشار و مواد ساینده مانند گارنت و اکسید آلومینیوم برای برش مواد استفاده می کنند. آب با نیرویی تا 60000 psi قطع می‌شود، به همین دلیل است که معمولاً با مواد ضخیم‌تر استفاده می‌شود، جایی که لیزر امکان‌پذیر نیست یا با کیفیت پایین برش می‌دهد. کسانی که واترجت را انتخاب می‌کنند معمولاً به یکی از چهار دلیل این کار را انجام می‌دهند:

آنها بیشتر با مواد ضخیم کار می کنند یا دارای الگوهایی با تلورانس زیاد هستند.

آنها نمی خواهند گرمای لیزر در برش اختلال ایجاد کند (الگوهای کوچک نزدیک به هم)

آنها با بسیاری از مواد مختلف کار می کنند (واترجت ها می توانند انواع ورق استیل فولاد، سرامیک، سنگ و فلزات بازتابنده را در میان دیگران برش دهند)

برش واترجت انواع ورق استیل

برش واترجت انواع ورق استیل

مزایای برش واترجت انواع ورق استیل

برش واترجت اجازه می دهد تا فلز در طول فرآیند صاف بماند، در حالی که برش لیزری گاهی اوقات نیاز به تراز کردن دارد. واترجت اغلب برای ایجاد نقاط خالی، برای اجراهای کوتاه، روی مواد ضخیم تر و جاهایی که تاب برداشتن مجاز نیست استفاده می شود. از نظر تئوری، هیچ محدودیتی برای ضخامت فولادی که جت های آب پیشرفته می توانند برش دهند وجود ندارد. با این حال، هنگام برش یک قطعه فولادی فوق العاده ضخیم، زمان صرف شده به طور قابل توجهی افزایش می یابد و این فرآیند را غیرممکن می کند. بنابراین دستگاه های برش واترجت معمولاً تا 6 اینچ فولاد را برش می دهند. اما ماشین های موجود در بازار می توانند تا 9 اینچ را نیز تحمل کنند. در برخی کاربردها، جت‌های آب ساینده و ضربه‌ای پیشرفته برای برش بلوک‌های فولادی 18 اینچی اصلاح می‌شوند. با این حال، چنین ضخامتی معمولا استفاده نمی شود.