برش واترجت چوب و شیشه

برش واترجت انواع ورق استیل
برش واترجت انواع ورق استیل
می 14, 2023
برش CNC آینه خودرو
برش CNC آینه خودرو
ژوئن 12, 2023

برش واترجت چوب و شیشه

واترجت یک روش نسبتاً جدید برای برش و شکل دادن به مواد است. احتمالاً ویدیوهایی از جریان آب با سرعت بالا که از مواد مختلف بریده می شود را دیده اید. برش‌های واترجت نه تنها می‌توانند چوب و شیشه را برش دهند، بلکه می‌توانند تقریباً هر جسمی را بدون زحمت برش دهند (به استثنای موارد). از این رو، آنها را به ابزاری عالی برای برش و شکل دادن به مواد مختلف در پروژه های حرفه ای تبدیل می کند. ، چوب نرم یا چوب سخت مهم نیست، برش های واترجت می توانند هر نوع چوب و شیشه را به طور موثر برش دهند. اگر از چوب مرغوب استفاده کنید هر چه کیفیت بالاتر باشد، فرآیند برش راحت تر خواهد بود.

با بیش از دو دهه تخصص در برش واترجت با کیفیت، ما یکی از تولید کنندگان پیشرو قطعات شیشه ای ساخته شده در کشور هستیم. تیم مجرب ما با جدیدترین ماشین آلات و تکنولوژی برش سخت کار می کند. ما برای انجام پیچیده ترین وظایف مجهز هستیم. هنگامی که به راه حل های برش واترجت قابل اعتماد نیاز دارید، برش واترجت چوب و شیشه شما را پوشش می دهیم. فرقی نمی کند شکل، اندازه یا جنسش باشد، اگر بتوانید آن را تصور کنید، ما می توانیم آن را انجام دهیم. استفاده ما از تجهیزات CNC 2 محوره و 3 محوره این فرصت را برای ما فراهم می کند تا محصولات نهایی را با دقت بالا در زمان های چرخش سریع و سبک ارائه کنیم. ما در برش واترجت برای انواع مواد، از جمله چوب و شیشه ،کوارتز ، شیشه نوری ، سیلیس ذوب شده، ، بسیاری دیگر تخصص داریم. ما همچنین گزینه های عرض تا ضخامت 9 اینچ را ارائه می دهیم. قابلیت‌های جت استریم سفارشی ما بالاترین دقت را برای کوچکترین جزئیات ایجاد می‌کند.

برش واترجت چوب و شیشه

برش واترجت چوب و شیشه

برش واترجت چوب و شیشه، فشار بالا باعث ایجاد دقت دقیق می شود که برش سوراخ ها و بریدگی ها را آسان می کند و در نتیجه خطر آسیب و اعوجاج را از بین می برد. برش واترجت چوب و شیشه، حداکثر تطبیق پذیری برای طیف وسیعی از صنایع را دارد. از نمونه اولیه تا تولید، برش واترجت چوب و شیشه در هر مرحله با شما کار خواهد کرد. برخی از صنایعی که ما به آنها خدمت می کنیم عبارتند از خودروسازی، انرژی، معماری، روشنایی، پزشکی، حمل و نقل هوایی، دریایی و بسیاری دیگر. خواه توسعه‌دهنده، مدیر پروژه یا مهندس باشید، می‌توانید روی ما حساب کنید. اگر آماده شروع پروژه بزرگ بعدی خود هستید، همین امروز با ما تماس بگیرید . کارکنان آگاه ما می توانند به هر سوالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهند.