برش لیزری ورق استیل

برش لیزری ورق با دستگاه برش لیزر CNC
برش لیزری ورق با دستگاه برش لیزر CNC
مارس 15, 2023
برش لیزری ورق سیاه
برش لیزری ورق سیاه
آوریل 14, 2023

برش لیزری ورق استیل

برش لیزری، یکی از موثرترین روش ها برای برش ورق استیل است. هنگام انتخاب فرآیند برش برای پروژه ساخت ورق استیل، مهم است که قابلیت های ابزاری را که انتخاب می کنید در مقایسه با نیازهای پروژه خود، در نظر بگیرید. برای بسیاری از پروژه های ساخت با استفاده از ورق استیل، برش لیزری بهترین انتخاب است.

قابلیت برش لیزری ورق استیل

دستگاه های برش لیزر ما، مدرن و کارآمد است. برای اطمینان از برش قطعات شما با دقت دقیق، ما برش لیزری ورق استیل را برای طیف گسترده ای از ضخامت و اندازه ارائه می دهیم که شامل موارد زیر است:

• 1اینچ کربن فولاد
• 1/2 اینچ فولاد ضد زنگ
• 1/2 اینچ آلومینیوم
• حداکثر اندازه قطعه: 78 × 157 اینچ

موادی که ما می توانیم ارائه کنیم . چه به خدمات برش لیزری برای آلومینیوم، فولاد کربن، فولاد ضد زنگ، ورق استیل، ورق سیاه یا برنج نیاز داشته باشید. تیم ما آماده کمک به شما مشتریان است. ما در مجموعه خود، از ورق های استیل برش لیزری، برای مصارف مختلف مسکونی و تجاری استفاده می کنیم. این ورق های برش لیزری استیل، با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید می شوند که از فروشندگان قابل اعتماد در بازار تهیه می شود.

ورق استیل، مقاومت عالی در برابر شرایط جوی سخت ارائه می دهد. برش لیزری ورق استیل، در کاربردهای تزئینی و سقف های سخت، استفاده می شوند. این مجموعه برش لیزری همه کاره، کاربردهای زیادی دارد . از پارتیشن داخلی یا دیوار گرفته تا نمای خارجی ساختمان. روش جدید برش لیزری استیل در مجموعه ما، یک راه حل طراحی منحصر به فرد برای کاربردهای فلزی داخلی و خارجی ارائه می دهد.

مزایای استفاده از برش لیزری ورق استیل

هزینه نسبتا کم

در مقایسه با سایر مکانیسم های برش، برش لیزری بسیار مقرون به صرفه است. به دلیل اتوماسیون CNC، هزینه های نیروی کار حداقل است، زیرا هیچ کس نیازی به کار با این ماشین ها در هنگام استفاده ندارد.

سرعت و کارایی

لیزرها می توانند مواد را خیلی سریع برش دهند و بین 20 تا 70 اینچ در دقیقه حرکت کنند. سرعت دقیق به تلورانس ها و پیچیدگی قطعات بستگی دارد، با این حال، آنها بسیار سریع حرکت می کنند.

اتوماسیون

یکی از مزایای برش لیزری این است که دستگاه ها به طور کامل توسط کنترل های CNC کار می کنند. شخصی کدهایی را به رایانه وارد می کند که منجر به تولید قطعات و محصولاتی می شود که تغییرات بدون نقصی دارند. اتوماسیون به این معنی است که برای راه اندازی دستگاه و انجام وظایف آن به کار کمتری نیاز است و این فرآیند را کارآمدتر می کند. اتوماسیون فرآیند برش، منجر به راندمان بیشتر و محصولات با کیفیت بالاتر می شود.

دقت بالا

برش های لیزری دارای قابلیت های بسیار دقیقی هستند که می توانند برش های کوچک و تلرانس های ظریف ایجاد کنند. اگر به برش های پیچیده نیاز دارید، برش های لیزری بهترین انتخاب هستند. آنها لبه ها و منحنی های صاف، تیز و تمیز ایجاد می کنند. آنها همچنین به دلیل اینکه لیزر به جای برش دادن مواد، مواد را ذوب می کند.

بسیار همه کاره

هزینه کار، سرعت دستگاه و کارکرد آسان، برش لیزری را برای هر اندازه محصول مناسب می کند. از آنجایی که برش های لیزری دقیق هستند، می توانید مطمئن باشید که نتیجه نهایی از بالاترین کیفیت برخوردار است. برش‌های لیزری می‌توانند طیف گسترده‌ای از مواد، از جمله بیشتر فلزات را برش دهند، که آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای ساخت ورق‌های فلزی تبدیل می‌کند.

بسیار مهم است که هنگام انتخاب یک ساخت ورق استیل تحقیقات خود را انجام دهید، زیرا همه شرکت ها قادر به انجام کار با کیفیت یکسان نیستند. مجموعه ما، سال‌ها تجربه دارد و مهارت‌های خود را در همه جا تقویت می‌کند تا محصولی با کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد.