برش لیزری ورق سیاه

برش لیزری ورق استیل
برش لیزری ورق استیل
آوریل 14, 2023
برش لیزری ورق گالوانیزه
برش لیزری ورق گالوانیزه
آوریل 14, 2023

برش لیزری ورق سیاه

برش لیزری، روشی برای تبدیل یک فایل دو بعدی به یک شی فیزیکی است. این فناوری را می توان بر روی مواد مختلفی مانند ورق سیاه، ورق آلومینیوم، ورق گالوانیزه، پلاستیک، چوب و مقوا اجرا کرد. برش لیزری، شامل برش مواد با لیزر، به صورت بسیار دقیق است که بر روی یک منطقه کوچک از مواد تمرکز می کند. برش لیزری، می تواند انواع ورق سیاه را با ضخامت تا 10 میلی متر برش دهد. انواع مختلفی از لیزر وجود دارد که می تواند پالسی یا پیوسته باشد. در ما در مجموعه خود، از برش لیزری پیوسته استفاده می کنیم که می تواند انواع ورق را با سرعتی بالاتر از برش لیزرهای پالسی برش دهد.

برش لیزری ورق سیاه، در بسیاری از مناطقی که تولید سریع ضروری است، بسیار موثر است. برش دقیق در بسیاری از مواردی که روش‌های تولید سنتی ناکارآمد هستند، در روش برش لیزری، آسان است. به عبارتی محدودیت‌های تحمیل‌شده توسط فرآیندهای تولید سنتی، از طریق برش لیزری برای ورق سیاه حذف می‌شود. برش لیزری ورق سیاه، آزادی طراحی و مقادیر را ممکن می‌سازد. شما می توانید هر طرح پیچیده ای از ورق سیاه را با دستگاه برش لیزری، به راحتی، انجام دهید.

مزایای برش لیزر ورق سیاه

– مقرون به صرفه بودن

با توجه به افزایش سرعت، ما می توانیم قیمت مناسبتری را به مشتریان خود ارائه دهیم.

– دقیق تر بودن

سیستم چرخ دنده دستگاه برش ما، دقت بسیار بیشتری نسبت به سیستم های درایو بال اسکرو سنتی، ارائه می دهد.

– کیفیت لبه بهتر از روش‌های برش سنتی است

در روش برش لیزری با دستگاه، کیفیت لبه های ورق تمیزتر و بدون پرداخت مجدد، بدست می آید.

– مصرف انرژی کمتر در هنگام برش

به کاهش هزینه عملیات کمک می کند و یک بار دیگر فرآیند را برای مشتری مقرون به صرفه تر می کند.

– توانایی برش مواد ضخیم

ما در برش حتی 1 الی 1/2 اینچ ورق سیاه، سرعت بسیار خوبی را تجربه کرده ایم.

– برش اشکال پیچیده، بدون نیاز به ابزار

برنامه نویسی CNC همراه با سیستم هلیکال درایو دستگاه برش لیزر ما، کنترل بی سابقه ای را در تولید اشکال پیچیده ارائه می دهد.

– کاهش آلودگی قطعه تمام شده

روش های برش لیزری جدید ما، باعث کاهش آلودگی مواد در طول فرآیند برش می شوند.

– برش سوراخ هایی با قطر کوچک با جزئیات پیچیده

این کاملاً شگفت انگیز است که می توانیم چنین قطعات کوچکی را با جزئیات ظریف، برش دهیم. خدمات برش لیزری ورق سیاه در مجموعه ما، یک راه حل مقرون به صرفه برای رفع نیازهای ساخت ورق سیاه شما است. برش لیزری ورق سیاه، مواردی از جمله مواد، جزئیات و اندازه پروژه ارائه می دهد. از نمونه های اولیه سریع و کم حجم گرفته تا دوره های تولید با کیفیت بالا و حجم بالا. هنر طلایی با تجهیزات و فناوری پیشرفته!