برش لیزری ورق گالوانیزه

برش لیزری ورق سیاه
برش لیزری ورق سیاه
آوریل 14, 2023
حفاظ لیزری
آوریل 14, 2023

برش لیزری ورق گالوانیزه

به طور کلی، ورق گالوانیزه را می توان با دستگاه برش لیزری، برای کاربردهای صنعتی، برش داد. سختی مواد مانند مواد ورق فولادی معمولی است. برای برش ورق گالوانیزه، ما یک برش لیزری فلزی قوی تر را توصیه می کنیم. طبیعت ورق گالوانیزه مشکلی ندارد، بنابراین دستگاه برش لیزری قادر به برش ورق گالوانیزه می باشد. برای برش لیزری ورق گالوانیزه، به منظور دستیابی به اثر فرآیند خوب، نیاز به استفاده از گاز کمکی در پردازش لیزر است. دستگاه برش لیزر فلزات، برای برش دادن نیاز به گاز اکسیژن و نیتروژن که اصلی ترین گاز کمکی برش فلز است، دارد.

برای رسیدن به کیفیت خاصی از برش، باید به خلوص گاز توجه کنیم. از نقطه نظر گاز کمکی، به طور کلی سه نوع فرآیند برش لیزری برای ورق گالوانیزه وجود دارد. یعنی برش هوا، برش اکسیژن و برش نیتروژن. در فرآیند روکش ورق گالوانیزه، نیاز به افزودن گاز کمکی و فشار ضربه خطی، درصد خلوص (خالص بودن) گاز اکسیژن، باید بیش از 99.6٪ باشد. زمانی که برش با خلوص اکسیژن بالاتر باشد، زبری و کیفیت برش بخش صفحه گالوانیزه نیز بالاتر است. خلوص نیتروژن باید در طول برش بیش از 99.5٪ باشد. بهبود خلوص نیتروژن می تواند تضمین کند که رنگ درز برش، در فرآیند برش لیزری ورق گالوانیزه تغییر نمی کند.

مزایای برش لیزری ورق گالوانیزه

– کیفیت پرتو عالی و کیفیت برش خوب
– سرعت برش سریع و راندمان تولید بالا
– بدون سوراخ در برش، دقت برش بالا
– فوکوس خودکار، کارکرد و نگهداری آسان
– هزینه استفاده بسیار کم، مقرون به صرفه
– طراحی ایمن و بدون آلودگی

قابلیت های برش لیزری

– برش ورق سیاه تا 0.5 اینچ (12.7 میلی متر)
– برش استیل تا 0.25 اینچ (6.4 میلی متر)
– برش فولاد ضد زنگ تا 0.187 اینچ (4.76 میلی متر)
– برش آلومینیوم به نازکی 0.008 اینچ
– برش فولاد گالوانیزه 80 اینچ (x 80 164) سانتی متر
– دارای کیفیت لبه عالی برای آلومینیوم، فولاد ضد زنگ، استیل، گالوانیزه و ورق سیاه

هدف ما برافروختن انقلابی در ساخت محصولات دیجیتالی است. برای این کار، محصولاتی تولید می کنیم که مجموعه ما را در همه جا، نمایان می کند. کلید این امر ساده کردن مسیر ایده تا محصول نهایی است. ما همه چیز لازم را برای آسان کردن فرایند برش لیزری، ارائه می دهیم: ماشین های قدرتمند، نرم افزار بصری، و مواد منحصر به فرد و زیبا.