برش لیزری ورق سیاه و روغنی 0/1 تا 60 میلیمتر

برش لیزری ورق برنج
برش لیزری ورق برنج
می 14, 2023
برش لیزری ورق مس
برش لیزری ورق مس
می 14, 2023

برش لیزری ورق سیاه و روغنی 0/1 تا 60 میلیمتر

برش لیزری ورق سیاه و روغنی 0/1 تا 60 میلیمتر فرآیند برش مواد با استفاده از پرتو لیزر است. این را می توان برای برش مواد به اشکال پیچیده انجام داد. این فرآیند همچنین اشتراکات زیادی با فرآیند حفاری و حکاکی دارد، زیرا شامل سوراخ کردن مواد و کنده کاری آن است که در فرآیند بعدی استفاده می شود. این سوراخ ها اساساً برش خورده هستند و اغلب دستگاه های لیزری را می بینید که برای حفاری و حکاکی ورق سیاه و روغنی 0/1 تا 60 میلیمتر نیز استفاده می شوند. طیف گسترده ای از مواد و ضخامت ها را می توان با لیزر برش داد که آن را به یک فرآیند عملی و سازگار تبدیل می کند.

نحوه کار برش لیزری ورق سیاه و روغنی 0/1 تا 60 میلیمتر

لیزر برای اهداف زیادی استفاده می شود. یکی از راه های استفاده از آن بریدن صفحات فلزی و  برش لیزری ورق سیاه و روغنی 0/1 تا 60 میلیمتر است. بر روی صفحات فولادی نرم، فولاد ضد زنگ و آلومینیوم، فرآیند برش لیزری بسیار دقیق است، کیفیت برش عالی را ارائه می دهد، دارای عرض بسیار کوچک است و امکان برش اشکال بسیار پیچیده را فراهم می کند. در طول فرآیند برش لیزری ورق سیاه و روغنی 0/1 تا 60 میلیمتر، ویژگی های خاصی مانند ضخامت ورق سیا و روغنی یا کیفیت سطح عنصر پردازش شده در درجه اول بر کیفیت برش لیزر تأثیر می گذارد.  باید توجه بیشتری به متغیرهای ناشی از عملکرد خود دستگاه برش داده شود، مانند جریان سیال، قدرت لیزر، نقاط کانونی، فرکانس های ضربان دار و غیره.

برش لیزری ورق سیاه و روغنی 0/1 تا 60 میلیمتر

برش لیزری ورق سیاه و روغنی 0/1 تا 60 میلیمتر

انتخاب ورق سیاه و روغنی 0/1 تا 60 میلیمتر، پیش نیاز برش لیزری با کیفیت

متغیرهای ذکر شده را تقریباً نمی توان به هیچ وجه تحت تأثیر قرار داد. با این حال، کیفیت خود ورق سیاه و روغنی 0/1 تا 60 میلیمتر می تواند تحت تاثیر قرار گیرد، یا به طور دقیق، می توانیم کیفیت سطح را انتخاب کنیم. کارشناسان تشخیص داده اند که، صرف نظر از ضخامت ورق فلزی در حال پردازش، سطح مواد تأثیر زیادی بر کیفیت برش لیزری دارد.  آنها به این نتیجه رسیدند که یک ماده با کیفیت برای برش لیزری باید با سطح صاف باشد. ورق های فولادی با فشار گرم دارای ویژگی های یک ماده نرم و سطح تمیز در هنگام ترکیب با مواد اسیدی و روغنی هستند. در چنین محیطی، لیزر می تواند برش بسیار دقیق تری را انجام دهد. با این حال، در سطح میکروسکوپی، ورق های فشرده داغ، عدم دقت عملکرد خاصی را نشان می دهند. به همین دلیل است که کارشناسان فولاد کم کربن فشرده سرد را پیشنهاد می کنند. بنابراین، در خرید فلز باید تمام موارد ذکر شده در بالا را در برش لیزری ورق سیاه و روغنی 0/1 تا 60 میلیمتر خود در نظر بگیرید.