برش لیزری انواع فلزات

برش لیزر و واترجت انواع ورق
برش لیزر و واترجت انواع ورق
مارس 15, 2023
درب های طرح لیزری
درب های طرح لیزری
مارس 15, 2023

برش لیزری انواع فلزات

در روش برش لیزری انواع فلزات، از لیزر ریز و بسیار قدرتمندی استفاده می شود که می تواند با دقت فوق العاده ای انواع ورقه های فلزی را برش دهد. این برش لیزری، برای طرح های سفارشی، سریع و عالی است، زیرا نیازی به ابزار مجدد نیست و محصول نهایی با برنامه اتوکد، طراحی می شود. برش لیزری انواع فلزات، هیچ آسیبی به ورق فلزی حتی ورق های بسیار نازک وارد نمی کند که این می تواند هزینه ها و مقدار مواد مصرفی را کاهش دهد.

از آنجایی که در برش لیزری انواع فلزات، لیزر انتهای فلز را ذوب می کند، محصول نهایی ظاهر زیبایی دارد و برش ها بسیار مستقیم و دقیق و بدون خطا هستند. این برای هر پروژه ای که نیاز به تحمل بسیار سخت دارد، مانند صنعت هوافضا، یا برش های کوچک مانند طرح های پیچیده روی یک تابلو یا اثر هنری، عالی است. هنگامی که ورق فلز نیاز به برش دارد، هیچ روشی به غیر از ، برش لیزری وجود ندارد.

در نهایت، برش لیزری برای انواع فلزات، فوق العاده سریع و همه کاره است. می تواند تقریباً هر ماده استاندارد، حتی فلزات بسیار سخت، و اکثر ضخامت های استاندارد را برش دهد. (به استثنای مواد بسیار ضخیم یا بسیار نرم که برای روش های مکانیکی یا واترجت مناسب تر است). برش لیزری انواع فلزات، می تواند همه چیز را از حکاکی و طرح های بسیار ریز و پیچیده تا برش های بزرگ در مقیاس بزرگتر انجام دهد.

انواع فلزات برای برش لیزری

– ورق سیاه
– گالوانیزه
– استیل
– مس
– آلومینیوم
– برنج

دلیل انتخاب وانا آرت برای برش لیزری انواع فلزات

مشاوره تخصصی

مجموعه ما، با مهندسان با تجربه، بر روی الزامات طراحی خاص برای دستیابی به مزیت رقابتی کار می کند.

پردازش سریع

سیستم‌های لیزری ما می‌توانند با سرعت حداکثر 300 میلی‌متر بر ثانیه پردازش کنند و لیزرهای ما را به روشی برتر در ساخت، تبدیل می‌کنند.

مقرون به صرفه

از آنجایی که سرعت پردازش ما بسیار سریع است، متوجه خواهید شد که برش لیزری انواع فلزات، بسیار مقرون به صرفه است.

دقت زیاد

ما سیستم های لیزری با وضوح کمتر از 10 نانومتر داریم که امکان تکرار دقت تا 1 میکرون را فراهم می کند.

لبه های قطعه با کیفیت بالا

بر خلاف روش ماشین کاری، در برش لیزری انواع فلزات، لیزرها از پردازش تماسی استفاده نمی کنند. این باعث تاثیر حداقل حرارت بر روی فلز می شود و قطعات بدون سوراخ، را ارائه می دهد.

سیستم های کارآمد

لیزرهای ما، امکان پردازش بهتر مواد نازک از 0.1 میلی متر تا 2 میلی متر را فراهم می کند.

همانطور که می بینید، ما معتقدیم که برش لیزری انواع فلزات، می تواند یک گزینه عالی برای اکثر پروژه ها باشد. ما، همچنین، خدمات دیگری نیز ارائه می دهیم. مجموعه وانا آرت، یک راه حل فلزی سریع، دقیق و اقتصادی را برای مشتریان خود تضمین می کند. برای مشاوره رایگان یا پاسخگویی به هر سوال دیگری که دارید، همین امروز با ما تماس بگیرید.