شیشه مخصوص کلید و پریز لمسی

ساخت صندلی فانتزی
ساخت صندلی فانتزی
ژوئن 12, 2023
ورق حفاظ لیزری پکیج
ورق حفاظ لیزری پکیج
ژوئن 12, 2023

شیشه مخصوص کلید و پریز لمسی

شیشه مخصوص کلید و پریز لمسی یکی دیگر از محصولات این مجموعه است که به دو صورت شیشه بی رنگ و رنگی ارائه می گردد. این نوع از شیشه ضد نور بوده و با ضخامتی به میزان ۲ میلی متر برای کلید پریزهای دیجیتال و لمسی به کار می رود. کلید پریز لمسی یکی از محصولاتی است که استفاده ار آن با توجه به پیشرفت تدریجی و همه گیر صنعت ساختمان سازی، بسیار وسیع تر شده است. این کلید پریزها دارای یک شیشه با ضخامتی نازک بر روی خود هستند که با لمس آن عمل روشن و خاموش شدن روشنایی انجام می گیرد. از آن جایی که این قطعه پیوسه با انگشتان لمس می شود نیاز به ظرافت و دقت خاصی در طراحی و پیاده سازی می باشد.

برش لیزری شیشه مخصوص کلید و پریز لمسی بسیار دقیق و صاف است و از طریق آن می ‌توان قطعاتی با شکل ‌ها و ابعاد متفاوت را ایجاد کرد.  برش شیشه مخصوص کلید و پریز لمسی با لیزر، یکی از روش ‌های پیشرفته است که خطای محاسباتی و انسانی در آن رخ نمی دهد و نتیجه بسیار دقیق و ظریف خواهد بود. برش شیشه با لیزر، دارای مزایایی مانند دقت بالا، صرفه‌جویی در زمان، کاهش احتمال خطا و پریدگی لبه ها شیشه است. این روش برش شیشه مخصوص کلید و پریز لمسی باعث ایجاد خطوط برش نازک و صاف می‌ شود که باعث می‌ شود شیشه به شکل دقیق و زیبایی برش داده شود.

یکی از بزرگترین مزایای برش لیزری شیشه مخصوص کلید و پریز لمسی، حفظ کیفیت شیشه است. در این روش ذرات شیشه به اطراف پرتاب نمی شوند از لبه ها جدا نمی شوند و لیزر میان بافت شیشه را بدون ایجاد ترک، پریدگی و … می شکافد و مسیر خود را باز می کند.

شیشه مخصوص کلید و پریز لمسی در این مجموعه با استفاده از دستگاه های برش لیزری بسیار پیشرفته و مدرن، در دو نوع ساده و رنگی تولید می گردد و در اختیار سازندگان و متقاضیان گرامی قرار می گیرد. متریال به کار رفته در شیشه مخصوص کلید پریز لمسی از بهترین نمونه های موجود می باشد. محصولات این مرکز با وجود کیفیت بالایی که دارند، قیمتی مقرون به صرفه نیز دارند و نسبت به بسیاری از مراکز مشابه فعال در این زمینه قیمت مناسب تری دارند. جهت اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارش با همکاران ما در این مرکز تماس بگیرید.