برش شیشه و آینه

برش سنگ و کوارتز
برش سنگ و کوارتز
مارس 15, 2022
برش لیزر درب
برش لیزر درب
مارس 15, 2022

برش شیشه و آینه

برش شیشه و آینه، به روش های مختلفی امکان پذیر است. ولی ظریف ترین و دقیق ترین روشی که می توانید با آن شیشه و آینه مورد نظر خود را به طرح دلخواهتان مزین کنید، استفاده از دستگاه سی ان سی است.

برای برش شیشه و آینه، ابتدا باید شیشه ای که قصد برش آن را داریم و سطحی از آن که می خواهیم برش دهیم را علامت گذاری کنیم و سپس، با وارد کردن فشار کمی به این قسمت، می توانیم آن را برش دهیم.

برش شیشه و آینه به کمک دستگاه سی ان سی انجام می شود تا ظرافت لازم را داشته باشد. به این منظور، ابتدا یک آینه که قبلا برش نخورده است را انتخاب می کنیم. سایز و ابعاد این آینه می بایست با طرح برش شیشه و آینه جدید مطابقت داشته باشد و بتوان طرح را روی آن اجرایی کرد.

آینه هایی که از قبل برش خورده اند، در سطح خود دارای برخی بریدگی ها هستند که باعث می شوند کیفیت نهایی کار برش شیشه و آینه کاهش پیدا کند.

آینه ای که برای برش شیشه و آینه می رود، باید سطحی براق و کاملا تمیز داشته باشد. کم ترین میزان آلودگی روی سطح شیشه یا آینه، می تواند در برش شیشه و آینه ایراداتی را به وجود بیاورد. پس لازم است که آینه و شیشه مورد نظر، با کمک پارچه های میکروفیبر کاملا پاک شوند.

پس از انتخاب و تمیز کردن آینه و شیشه، نوبت به مرحله برش شیشه و آینه می رسد. به این منظور، می بایست یک پوشش محافظ روی آینه یا شیشه قرار گیرد که از پرش خرده های شیشه و آینه به چشم جلوگیری کند.

قیمت برش شیشه و آینه

قیمت برش شیشه و آینه بنا به فاکتور های متعددی متغیر است و نمی توان یک نرخ ثابت به عنوان هزینه برش شیشه و آینه در نظر گرفت. مطابق با طرحی که برای برش شیشه و آینه مد نظر دارید، ضخامت شیشه و آینه، تعداد سفارشات، ابعاد و اندازه های طرح و میزان ظرافت آن، نرخ برش شیشه و آینه متفاوت خواهد بود.

برای براورد هزینه برش شیشه و آینه می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.