ساخت دکوراتیو فلزی

حفاظ لیزری
آوریل 14, 2023
نرده لیزری
نرده لیزری
آوریل 14, 2023

ساخت دکوراتیو فلزی

دیوارهای ما مانند کاغذهای خالی هستند. بدون قرار دادن تابلو وسیله دکوری روی آنها، ممکن است ظاهری خالی و کسل کننده به نظر برسند. اما هنگامی که آثار هنری مختلفی را روی دیوارهای خود قرار می دهید، ناگهان مکان شما گرمتر می شود. اگر به دنبال هنر ساخت دکوراتیو فلزی، برای سبک مدرن خانه خود هستید، ما می‌توانیم انواع نمونه‌های دکوراتیو فلزی را که واقعاً متمایز خواهد شد، بسازیم.

ما هنگام کار با دستگاه لیزر فلز، از طیف وسیعی از تکنیک‌ها استفاده می‌کنیم. محصولات شیک و جدیدی را در این زمینه ارائه می‌کنیم. دستگاه برش لیزری فلز، یک دستگاه برش هیبریدی است که می توان از آن برای برش انواع فلز استفاده کرد. دستگاه های برش لیزری هوشمند مجموعه ما، می تواند اسباب بازی ها، هنرها، صنایع دستی. سوغاتی ها، هدایا، مدل های معماری و انواع دیوار کوب ها را برش داده و پردازش کند.

هنگام استفاده از دستگاه های برش لیزری فلز، برای ساخت دکوراتیو فلزی، اغلب بر گزینه های سفارشی سازی شخصی تأکید می شود. دستگاه لیزر برش فلز ما، می تواند انواع دکوراتیو فلزی را به شکل دلخواه شما، تا ضخامت 20 میلی متر برش و پردازش کند. برش لیزری فلز ما کارکرد آسان، قوی و بادوام دارد و انتخاب ایده آلی برای ساخت دکوراتیو فلزی برای شما است.

ساخت انواع دکوراتیو فلزی

ما می توانیم انواع فلزات را توسط دستگاه لیزر فلز خود پردازش کنیم و به شما در ساخت انواع وسایل دکوراتیو فلزی کمک کنیم :

– فولاد کربن
– فولاد ضد زنگ
– آلومینیوم و آلیاژها
– مس و آلیاژها
– تیتانیوم و آلیاژها
– آلیاژ نیکل

طراحی و ساخت دکوراتیو فلزی

فناوری، چیزهای شگفت انگیز بسیاری را برای ما به ارمغان آورده است و هر زمینه تولیدی از جمله صنعت شکل دهی فلز، را بهبود بخشیده است. فن آوری های برش لیزری امروزی، به ما اجازه می دهد تا با چنان دقتی برش دهیم که ایجاد یک دکوراتیو فلزی، مطابق با درخواست مشتری آسان تر از همیشه باشد. لیزرها به ما این امکان را می دهند که در هر مقیاسی کار کنیم.

از کوچکترین طرح ها گرفته تا قطعات فلزی که می توانند به عنوان دکوراتیو فلزی در منزل شما بدرخشند. با استفاده از ساخت دکوراتیو فلزی، قطعه ای از طبیعت را به زندگی خود اضافه کنید که شیک و امروزی باشد. اگر به دنبال یک دکوراتیو فلزی، با طراحی منحصر به فرد هستید که فضای داخلی شما را زیبا کند، در مکان مناسبی هستید.

ما مهارت ها و تخصص خود را از طریق پروژه های بی شماری تکمیل کرده ایم و همیشه به دنبال چالش های جدید هستیم. ما می‌توانیم انواع طراحی و ساخت دکوراتیو فلزی را به هر سبکی که می‌خواهید بسازیم. مجموعه ما، بیش از 12 سال است که بخشی از صنعت شکل دهی فلزات بوده است. ما مهارت ها، تخصص و تجربه را داریم تا هر پروژه ساخت دکوراتیو فلزی را که در ذهن دارید انجام دهیم.

حتی اگر فقط چند ایده در ذهن دارید، ما می‌توانیم به شکل‌دهی آن‌ها کمک کنیم و سپس آنها را به واقعیت تبدیل کنیم. ما اندازه و طراحی سفارشی را برای ساخت دکوراتیو فلزی، را ارائه می دهیم، بنابراین ما واقعاً می توانیم هر چیزی را که تصور می کنید، ایجاد کنیم. اگر علاقه مند به بحث در مورد پروژه خود با ما هستید، همین امروز با ما تماس بگیرید.