ساخت ماکت المان های شهری

برش ورق فویل
برش ورق فویل
ژوئن 7, 2021
نمونه سازی قطعه
نمونه سازی قطعه
ژوئن 7, 2021

ساخت ماکت المان های شهری

ساخت ماکت المان های شهری امروزه با رشد شیوه های نوین تبلیغات و بازاریابی و استفاده از احجام متنوع در فضاهای مختلف شهری ، الزاماتی پدید آمده است که نیازمند دقت بیشتر طراحان و سازندگان المان های شهری در روش ساخت ماکت المان های شهری و انتخاب متریال مناسب می باشد. اغلب شهر های ایران به ویژه شهر تهران که میزبان تعداد زیادی از احجام، ساخت ماکت المان های شهری مجسمه ها و انواع بنر،حجم و ماکت های تبلیغاتی است آب و هوای نسباتا خشک با درصد گرد و غبار بالایی دارد که نیازمند توجه بیشتری می باشد.

متاسفانه در ساخت ماکت المان های شهری بعضی از نمونه های نصب شده در فضای باز موجود در شهر تهران موارد فوق رعایت نشده است و شاهد تخریب سریع بسیاری از المان های شهری هستیم . سازندگان گاه با اکتفا به ضد آب بودن محصول و مقاومت ماکت المان های شهری به بارش باران ، حجم نهایی را مقاوم به شرایط جوی و محیط بیرونی (Outdoor) قلمداد کرده و آن را در محیط نصب می کنند.

ساخت ماکت المان های شهری – المان روستایی – المان نوروزی – مجسمه های فایبرگلاس – مجسمه های تزئینی – انواع تندیس فایبرگلاس – مجسمه های شهری

طراحی ساخت ماکت المان های شهری و تولید انواع المان های شهری، روستایی و المان نوروزی _ ساخت مجسمه شهری و تولید انواع تندیس و مجسمه های شهری با مضامین مختلف

ساخت ماکت المان های شهری در مجموعه ما خودمان در بخش خدمات برش یونولیت دیوک برای ساخت المان های شهری از دستگاه سی ان سی برش یونولیت و برش ورق CNC استفاده می کنیم.

در بحث ساخت ماکت المان های شهری یکی دیگر از موارد بسیار نامناسب و ناخوشایندی که تاثیر بدی بر روی حجم های شهری و ماکت های تبلیغاتی می گذارد عامل کثیفی یا گرد و غبار می باشد.گاه با بارش اندک باران گرد و غبار موجود بر روی ماکت به صورت نیمه شسته در آمده و رگه های تیره رنگ بر روی حجم تبلیغاتی شهری،ظاهری بسیار بد ایجاد می کند .با اعمال روش های نوین ساخت ماکت المان های شهری و همچنین متریال مناسب این مشکل نیز تا حد زیادی قابل برطرف کردن می باشد.

رویکرد ساخت ماکت المان های شهری

– ساخت ماکت المان های شهری با توجه به نقش و اهمیت ورودی شهر

– برخورداری از حس شکوفایی، طراوت و تنوع رنگ متناسب با محیط

– تاکید کننده بر هویت تاریخی و فرهنگی شهر

– نو بودن در محتوا و فرم، پرهیز ار ایده های تکراری

– زیبایی ساخت ماکت المان های شهری و زیبا سازی

– حفظ ارزش های فرهنگی و ارتقا کیفیت فضای ساخت ماکت المان های شهری

– در نظر گرفتن زمان و هزینه های متعارف برای اجرایی شدن طرح های ارائه شده ساخت ماکت المان های شهری