حکاکی لیزری پلکسی

چاپ لیزری کلید و پریز لمسی
چاپ لیزری کلید و پریز لمسی
ژوئن 12, 2023
ساخت صندلی فانتزی
ساخت صندلی فانتزی
ژوئن 12, 2023

حکاکی لیزری پلکسی

حکاکی لیزری پلکسی یکی از خدمات با کیفیت این مرکز می باشد. صفحه های پلکسی، می توان گفت بهترین جایگزین برای شیشه می باشد که ظاهری شفاف مشابه شیشه با ضخامت های دلخواه داشته و بر خلاف شیشه محصولی نشکن است که کاربری آن را بسیار ایمن کرده است. به همین دلیل مورد استقبال وسیعی در صنایع دکوراسیون داخلی، ساخت ابزار روشنایی، معماری داخلی، محصولات دکوراتیو … قرار گرفته است. پلکسی می تواند نور را از خود عبور دهد و این ویژگی پتانسیل بالایی برای ساخت محصولات دکوراتیو و خلاقانه ایجاد کرده است.

حکاکی لیزری پلکسی یکی از زیباترین، جذاب ترین و ظریف ترین اقداماتی است که برای افزایش زیبایی های بصری پلکسی می توان انجام داد. به کمک حکاکی لیزری پلکسی می توان انواع طرح و نقش ها، لوگوها و … را متناسب با تقاضا و نیاز افراد و بازار بر روی پلکسی ایجاد نمود.برای حکاکی لیزری روی پلکسی، ابتدا باید الگوهای مورد نظر را در کامپیوتر طراحی کرده و سپس آن ‌ها را به دستگاه لیزر ارسال کرد. دستگاه لیزر سپس با استفاده از یک پرتو لیزری، نقوش و الگوهای مورد نظر را بر روی سطح پلکسی حک می کند. مزیت این روش حکاکی، دقت و کیفیت بالایی است که به دلیل استفاده از تکنولوژی لیزر، حاصل می شود.

حکاکی لیزری رو پلکسی دقت بالایی دارد. این دقت در اجرای الگوها و نقشه‌ ها به دلیل عدم تماس مستقیم با سطح پلکسی حاصل می شود. حکاکی لیزری دارای سرعت بالایی است و به راحتی قابل اجراست. این روش حکاکی سریع ‌تر از روش‌های دیگر حکاکی است. همچنین حکاکی لیزری روی پلکسی دوام و ماندگاری بالایی دارد و آسیب ندیده و دچار تغییر نمی شود زیرا برش لیزری در عمق پلکسی حک می شود. از دیگرا مزایای حکاکی روی پلکسی، حفظ اصالت طرح است. زیرا با استفاده از این روش، طرح و نقشه‌ اصلی که در کامپیوتر طراحی شده است، به درستی بر روی سطح پلکسی حک می شود و از تغییرات ناخواسته در طرح جلوگیری می شود. یکی دیگر از امتیازات حکاکی لیزری روی پلکسی قابل تکرار بودن و بی خطا بودن آن است.

در مجموع باید گفت حکاکی لیزری روی پلکسی یکی از روش ‌های معمول و پرکاربرد در صنعت تبلیغات، معماری و دکوراسیون است که با توجه به مزایای بیان شده، بسیار پرطرفدار است. شما می توانید از این خدمات با بالاترین کیفیت اجرا، در این مجموعه بهره مند شوید. جهت دریافت مشاوره و راهنمایی و اطلاع از قیمت ها با همکاران ما در این مرکز تماس بگیرید.

در ادامه یک ویدیو از حکاکی لیزری پلکسی برای شما قرار داده ایم تا بهتر با این روند آشنا شوید.