سندبلاست قطعات ورق برش خورده

رنگ الکترواستاتیک انواع ورق
رنگ الکترواستاتیک انواع ورق
سپتامبر 24, 2019
برش لیزری قطعه با ابعاد میلیمتری
برش لیزری قطعه با ابعاد میلیمتری
سپتامبر 24, 2019
نمایش همه
سندبلاست قطعات ورق برش خورده

سندبلاست قطعات ورق برش خورده

سندبلاست قطعات ورق برش خورده

رنگ الکترواستاتیک و سندبلاست قطعات ورق

سندبلاست قطعات ورق برش خورده، کلیه امور سندبلاست برای انواع قطعات فلزی انجام می‌شود. ارائه این خدمات در محل شرکت و توسط مجرب‌ترین افراد و بهترین تجهیزات و مواد ساب‌پاشی می‌باشد. سندبلاست، یکی از روش‌های ساب‌پاشی و عمل استفاده از مواد بسیار ریز با سرعت بسیار بالا جهت تمیز کاری سطوح می‌باشد. سندبلاست یکی از موثرترین شیوه‌های پرداخت‌کاری سطوح است.

فرایند تمیزکاری قطعات فلزی (سندبلاست)

سندبلاست قطعات ورق برش خورده قطعات پس از جوشکاری پرداخت و خم‌کاری شده و سپس وارد بخش جوشکاری شرکت می‌شوند تا درزگیری شوند. پس از جوشکاری، کار پرداخت آن‌ها انجام می شود تا پس از آن بتوانند وارد مرحله رنگ آمیزی شوند.

در خط رنگ، قبل از اینکه کار رنگ آمیزی روی قطعات انجام شود، باید زیر کار رنگ کاملا تمیز شود. بهترین روش برای زیر کار رنگ‌های الکترواستاتیک، سندبلاست قطعات ورق برش خورده می باشد. در سندبلاست قطعات ورق برش خورده نیز جهت تمیزکاری سطح زیر رنگ از این روش استفاده می‌شود.

برای انجام سندبلاست قطعات ورق برش خورده، قطعات به اتاقی به نام بلاست روم در ابعاد ۴*۳ متر و ارتفاع ۳ متر وارد می شوند. ساینده‌های فولادی با فشار 6 بار توسط نازل در دست اپراتور به سمت قطعه شلیک شده و باعث می شوند قطعه کاملا تمیز شده، زنگ زدگی، روغن، ضایعات و ناخالصی‌های روی قطعه کاملا برداشته شده و قطعه‌ای تمیز با سطح زبرحاصل شود. این سطح زبر باعث می شود که رنگ کاملا به قطعه بچسبد. کف اتاق دو ماردون دارد که ساینده ها را جمع کرده و به قسمت پشت کابین هدایت می‌کند. سایندا در قسمت پشت کابین مجدد تمیز شده و گرد و غبار آن کاملاً جدا شده و مجدد به مدار باز می‌گردد. فرآیند سندبلاست به صورت اتوماتیک در حال چرخش است.