برش شیشه تزئینی دکوراتیو

درب ورق برش لیزری
درب ورق برش لیزری
مارس 15, 2022
برش شیشه و آینه تکه ای و پازلی
برش شیشه و آینه تکه ای و پازلی
مارس 15, 2022

برش شیشه تزئینی دکوراتیو

شیشه های دکوراتیو، انواعی از شیشه های تزئینی هستند که به تازگی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند. این شیشه ها، ظاهری زیبا و شیک به منازل و ادارات می دهند که باعث شده است در سال های اخیر، به صنعت معماری نفوذ کنند.

البته، قابلیت نصب شیشه تزئینی دکوراتیو روی هر پنجره ای وجود ندارد و باید آن ها را روی پنجره های UPVC نصب کرد. برش شیشه تزئینی دکوراتیو، باید با دقت بسیار زیادی انجام شود تا زیبایی ظاهری شیشه حفظ گردد.

احتمالا شیشه های منقوشی را دیده اید که طرح روی آن ها به نظر کنده کاری شده است. برش شیشه تزئینی دکوراتیو، دقیقا همین کار را برای شما انجام می دهد. می توانید طرح دلخواه خود را برای برش شیشه تزئینی دکوراتیو ارائه داده و شیشه منقوش به نقش مورد نظرتان را برای به کار بردن در پنجره، درب و آینه تحویل بگیرید.

شیشه ترئینی دکوراتیو

برش شیشه ترئینی دکوراتیو، با دستگاه سی ان سی ( CNC ) انجام می شود. سی ان سی، یکی از دقیق ترین دستگاه های موجود برای برش شیشه تزئینی دکوراتیو است که با کنترل یک کامپیوتر کار می کند و برای کاهش میزان خطا، نیاز به دخالت دست و کار انسانی ندارد.

برش شیشه تزئینی دکوراتیو، برای ضخامت های مختلف شیشه امکان پذیر است. بهتر است طرح مورد نظر خود را به صورت فایل اتوکد به اپراتور دستگاه برش شیشه ترئینی دکوراتیو ارائه دهید ولی اگر این نقش را به صورت دیگری نیز در دست داشته باشید، معمولا مراکز برش شیشه تزئینی دکوراتیو، می توانند طرح را در اتوکد طراحی کنند.

برش شیشه تزئینی دکوراتیو، نمی تواند با برش لیزری انجام شود. چرا که در برش لیزری امکان تنظیم کردن فشار وجود ندارد و در نتیجه، نمی توان با آن ها طرح های ظریف را روی شیشه اجرایی کرد.

در حالی که اکثر طرح هایی که برای برش شیشه تزئینی دکوراتیو سفارش داده می شوند، طرح هایی پیچیده و ظریف هستند که برای اجرا کردن آن ها نیاز به دقت فراوان و تنظیم فشار وجود دارد. ضمن این که امکان شکستن شیشه با برش لیزری وجود دارد.

با برش شیشه تزئینی دکوراتیو با دستگاه سی ان سی می توانید طرح مورد نظر خود را روی شیشه پنجره، شیشه های درب و انواع آیینه اجرایی کنید.