برش لیزر درب

برش شیشه و آینه
برش شیشه و آینه
مارس 15, 2022
درب ورق برش لیزری
درب ورق برش لیزری
مارس 15, 2022

برش لیزر درب

برش لیزر درب به فرایندی اطلاق می شود که در آن با کمک دستگاه لیزر و با اشعه لیزر، درب های فلزی به نقوش و طرح های دلخواه برش داده می شوند و به این ترتیب، یک محصول دقیق و با کیفیت تولید می شود.

اشعه لیزر باعث می شود که روی سطح فلز برش هایی ایجاد شود و بنابراین، به طرح دلخواه دربیاید. در برش لیزر درب، اشعه های لیزر با توان و قدرت زیاد و با تمرکز بالا، به سطح درب تابانده می شوند و در نتیجه این تابش، درب می تواند ذوب شود.

۳ روش کلی برش لیزر درب وجود دارد: کریستال، فیبر، گاز دستگاه لیزر، می تواند دارای تابش مرئی و تابش نامرئی باشد. برش لیزر درب برای درب هایی با جنس هایی مانند آلومینیوم و آلیاژ های آلومینیوم مناسب است.

برش لیزر درب، با دقت بسیار بالایی انجام می شود و میزان خطای آن بسیار کم است. البته، هزینه برش لیزر درب نسبت به سایر روش های برش بیش تر است ولی دقت بالا و زیبایی کار نهایی این هزینه را توجه می کند.

کاربرد های برش لیزر درب

برش لیزر درب در سال های اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و علت آن نیز قابل اعتماد بودن، ظرافت، دقت و زیبایی این نوع فرایند است.
برش لیزر درب، می تواند با برش لیزر پنجره ها و پارتیشن ها در هماهنگی باشد و یک هارمونی زیبا در منازل ایجاد کند. به علاوه این که رنگ این فلزات می تواند متناسب با دکوراسیون منازل تغییر کند.

برش لیزر درب را می توانید در نقش ها و طرح های مختلفی اجرایی نمایید. می توانید طرح دلخواه خود برای درب منزلتان را طراحی کرده و با ارائه به کارشناسان برش لیزر درب و رفع ایرادات، یک درب زیبا و بی نقص متناسب با سلیقه خود داشته باشید.

البته، این امکان را نیز دارید که درخواست طراحی کنید و یا از طرح های آماده استفاده کنید. برش لیزر درب، کاربرد های بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد ولی در سال های اخیر، در معماری توجه بسیار زیادی به آن شده است. در صورتی که قصد سفارش برش لیزر درب دارید می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید و سوالات خود را در این زمینه مطرح نمایید.