برش سی ان سی ورق پی وی سی PVC

برش سی ان سی CNC ورق پلکسی
برش سی ان سی CNC ورق پلکسی
ژانویه 31, 2022
برش لیزری واشر استیل
برش لیزری واشر استیل
ژانویه 31, 2022

برش سی ان سی ورق پی وی سی PVC

برش سی ان سی ورق پی وی سی PVC یکی از مدرن ترین روش های برشکاری به شمار می آید. با پیشرفت تکنولوژی برش سی ان سی ورق پی وی سی PVC پا به عرصه وجود گذاشت. از برش سی ان سی ورق پی وی سی PVC در صنایع فولاد سازی استفاده ویژه ای می شود. CNC مخفف عبارت Computer Numerical Control است که به معنی کنترل عددی رایانه ای است.

از عوامل محبوب بودن برش سی ان سی ورق پی وی سی PVC می توان به دقت، سرعت و هزینه اشاره نمود. این عوامل در بهبود شرایط تولید آماده سازی محصول بسیار موثر است. با استفاده از دستگاه های سی ان سی می توان ورق های PVC را برش داد. پی وی سی نوعی تخته شاسی از جنس پلی استایرن است. این متریال به دلیل سبک بودن، مقاوم بودن، صاف بودن، قابل برش بودن و دارای استحکام و مقاومت برابر رطوبت، در صنعت کاربرد زیادی دارد. این نوع ورق ها بسیار ارزان قابل دسترس بوده لذا جایگزین خوبی برای چوب و ام دی اف در ساختمان سازی به شمار می رود.

مزایای برش ورق پی وی سی

یکی دیگر از مزایای برش سی ان سی ورق پی وی سی PVC می توان به سخت بودن ورقه پی وی سی اشاره کرد. این ورقه بدلیل سخت بودن براحتی قابل برش برداری است و بدون اینکه شکاف یا ترک بر دارد به شما این امکان را می دهد تا ورقه های خود را به صورت کاملا تمیز برش دهید و شکل های متنوع و زیبایی بسازید. همچنین این نوع متریال غیر قابل اشتعال است لذا به همین دلیل نظر بسیاری از صنعتگران را به خود جذب کرده است و برش سی ان سی ورق پی وی سی PVC بسیار کاربرد دارد. ورق پی وی سی PVC عایق حرارتی و سوتی است.

علاوه بر این می توان آن را بازیافت کرد و برای طبیعت بی ضرر است. درباره روش کار دستگاه برش سی ان سی ورق پی وی سی PVC می توان به این موضوع اشاره نمود که این دستگاه در اصل همان ماشین های برش قدیمی است که به یک کنترل گر متصل شده است. این کنترل گر از یک میکروکامپیوتر تشکیل شده که وظیفه آن ارسال برنامه های لازم جهت برش سی ان سی ورق پی وی سی PVC است.

از جمله دستگاه های شناخته شده می توان به فانوک، هایدن هاین، زیمنس ، C15، C39، فاگور و میتسوبیشی اشاره نمود. مرکز ما با داشتن دستگاه های به روز و متخصصان کار آمد این امکان را به شما می دهد تا برش سی ان سی ورق پی وی سی PVC خود را به ما بسپارید و از خدمات ما بهره مند شوید. لذا ما انواع سفارشات با طرح ها و ابعاد مختلف از برش سی ان سی ورق پی وی سی PVC را پذیرا هستیم.