ساخت در های طرح جدید لیزری

برش لیزری ورق طرح ستاره
برش لیزری ورق طرح ستاره
ژانویه 31, 2022
برش طرح باکس حروف لاتین
برش طرح باکس حروف لاتین
فوریه 4, 2022

ساخت در های طرح جدید لیزری

در فلزی نشانگر معماری ایرانی است. در طراحی و اجرای نما هر ساختمانی، انتخاب در ورودی زیبا و شکیل که به داخل ساختمان نمایی زیبا می بخشد از اهمیت بالایی برخوردار است. قطعا در نگاه اول و بدو ورود به هر ساختمانی در ورودی آن نشان دهنده کیفیت خوب ساختمان است. لذا معماران و مهندسان ایرانی برای اینکه جلوه ای ویژه به کار خود بیافزایند، از ساخت در های طرح جدید لیزری استفاده می کنند.

بسته به نوع کاربرد هر ساختمان، شکل و اندازه ساخت در های طرح جدید لیزری می تواند متفاوت باشد. مثلا در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری به دلیل آن که زیبایی در بر روی پرستیژ آن مکان تاثیر می گذارد، ممکن است ساخت در های طرح جدید لیزری متفاوت باشد. امروزه استفاده از طرح های انتزاعی، پیچیده و خاص تغییرات زیادی در شکل، طرح و ابعاد داشته است.

طراحان در زمان ساخت در های طرح جدید فلزی، از درب های فلزی CNC استفاده می کنند. این جنس از در ها می تواند به هر شکل و ایده ای در بیاید. با استفاده از برش سه بعدی این کار امکان پذیر است و هیچ محدودیتی در ساخت در های طرح جدید لیزری وجود ندارد. ساخت در های طرح جدید لیزری این امکان را می دهد تا شما با فکر باز و ایده های جدید درب های خود را در اندازه های متفاوت سفارش دهید.

برش در فلزی

با پیشرفت تکنولوژی امروزه می توانیم ورق های فلزی را در هر شکل و زاویه ای برش دهیم و همچنین طرح های جالبی بر روی آن بزنیم تا جلوه ای ویژه به ساختمان های شما بدهد. با بکارگیری برش های دقیق با دستگاه های CNC قادریم انواع ورق های فلزی را برش دهیم. علاوه بر این با ساخت در های طرح جدید لیزری می توان طرح های جالبی به این در ها داد. شما می توانید با مراجعه به مرکز ما درهای متنوعی با سلیقه خودتان و حتی با سلیقه متخصصین ما سفارش دهید.

همچنین سرعت و کیفیت در ساخت در های طرح جدید لیزری فاکتور مهمی در فرایند تولید برای ما است. در ساخت در های طرح جدید لیزری دستگاه CNC نقش بسزایی دارد. اما در صورتیکه فردی بخواهد ساخت در های طرح جدید لیزری و طرح ها را با دست خود انجام دهد، بیش از سه برابر زمانی که این کار برای ساخت در های طرح جدید لیزری انجام می شود، زمان نیاز دارد.

قبل از شروع ساخت در های طرح جدید لیزری، ابتدا ما نقوش و طرح این نوع درب را توسط نرم افزارهای CAD طراحی می کنیم. پس از تمام شدن طرح سه بعدی، دستگاه مانند پرینتر عمل می کند و با دریافت برنامه خود از جانب نرم افزار، طرح مورد نظر را اعمال می کند. لذا شما می توانید طرح های متنوعی به ما سفارش دهید.