برش لیزری واشر استیل

برش سی ان سی ورق پی وی سی PVC
برش سی ان سی ورق پی وی سی PVC
ژانویه 31, 2022
برش لیزری ورق طرح ستاره
برش لیزری ورق طرح ستاره
ژانویه 31, 2022

برش لیزری واشر استیل

همان طور که می دانید قطعات استیل کاربرد بسیاری در صنعت دارند. لذا از جایگاه ویژه ای در صنعت برخوردار هستند. استیل ها انواع متفاوتی دارند که بسته به خواص مکانیکی، حرارتی، شیمیایی و دیگر خواص شان در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند. استیل ضد زنگ رایج ترین نوع استیل است که ابعاد مختلف آن در بازار موجود است.

مقاومت این نوع آلیاژ دربرابر زنگ زدن، یکی از دلایلی است که باعث این محبوبیت شده است. لذا ما برای تولید این قطعات نیازمند دستگاه های مناسبی هستیم. یکی از انواع روش های تولید واشر استیل، برش لیزری واشر استیل است. برش لیزری واشر استیل یک روش ماشین کاری است. برش لیزری واشر استیل با استفاده از تقویت نور انجام می گردد که توسط یک تابش القایی امکان پذیر است.

برش لیزری واشر استیل بوسیله دو گاز اکسیژن و نیتروژن انجام می شود چرا که باعث شفاف شدن برش و تمیز بودن لبه برش می شود. واضح است که این برش لیزری واشر استیل نسبت به برش دستی آن از مزایای بسیار زیادی برخوردار است. این روش در مقایسه با روش های دیگر تولید واشر استیلی بسیار به صرفه بوده و با سرعت بیشتری انجام می گردد.

مزایای برش لیزری واشر استیل

مثلا در مقایسه با روش پانچ بوسیله سمبه، روش برش لیزری واشر استیل برای سفارش گذاری در کارخانه ها بسیار به صرفه تر است. لذا اگر بخواهیم بهترین روش برای تولید واشر استیل بیان کنیم، قطعا برش لیزری واشر استیل، به صرفه ترین و سریع ترین روش است. همچنین برش لیزری واشر استیل از دقت بالایی برخوردار است. لذا شما می توانید با سفارش دادن انواع اندازه ها و ضخامت ها، برش لیزری واشر استیل خود را به ما بسپارید. همچنین برش لیزری واشر استیل در ابعاد دلخواه و به تعداد مورد نیاز شما به راحتی انجام می شود.

یکی از مزایای برش لیزری واشر استیل نسبت به آهن، نقطه ذوب بالای آن است که باعث می شود در قسمتی که حرارت اعمال می گردد فلز دیرتر ذوب شود. مرکز ما با برخورداری از به روز ترین دستگاه های لیزر اروپایی آماده است تا بهترین خدمات را در زمینه برش لیزری واشر استیل ارائه دهد. بر همین اساس شما می توانید برای انواع مصارف و ساخت برش لیزری واشر استیل با ما ارتباط بگیرید و از با کیفیت ترین قطعات استیل برخوردار شوید.

مرکز ما با داشتن سابقه برش لیزری واشر استیل و انواع برش ها می تواند خدمات و کالای خوبی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. کارشناسان ما با بهره گیری از مهارت های روز دنیا در کار کردن با دستگاه های لیزری می توانند بهترین برش را به شما عرضه کنند. لذا با اعتماد به ما می توانید بهترین ها را انتخاب کنید.