ساخت ماکت لیزری

ساخت ماکت پزشکی
ساخت ماکت پزشکی
مارس 15, 2023
برش لیزری ورق با دستگاه برش لیزر CNC
برش لیزری ورق با دستگاه برش لیزر CNC
مارس 15, 2023

ساخت ماکت لیزری

ساخت ماکت لیزری، در تولید صنعتی، اهمیت زیادی پیدا کرده است، زیرا نیاز به قطعات کوچکتر و دقیق تر از صنایع زیاد شده است. امروزه، همه چیز از لوازم الکترونیکی مصرفی و قطعات خودرو گرفته تا تمبرها و علائم، همه به برش لیزری برای تولید طرح های پیچیده در مقیاس انبوه، متکی هستند. تیم ما، سرمایه گذاری زیادی برای توسعه و گسترش ظرفیت لازم برای ارائه خدمات برش لیزری سفارشی بر روی انواع مواد انجام داده است.

قابلیت های گسترده ما شامل ساخت ماکت لیزری، به ما این امکان را می دهد که عملاً هر پروژه ساخت ماکت سفارشی را انجام دهیم.

مواد مختلف ساخت ماکت لیزری

 عایق الکترونیکی

در شرکت ها و مصارف صنعتی، می توان تابلو برق ها را با لیزر برش داد. ما طیف وسیعی از مواد با استحکام الکترونیکی بالا را، در اختیار شما قرار می دهیم و می توانیم قطعات سفارشی را طبق مشخصات دقیق شما، با لیزر برش دهیم. برای اطلاعات بیشتر وب سایت ما را مرور کنید یا برای مشخصات دقیق محصول مستقیماً با شرکت وانا آرت، تماس بگیرید.

 پلاستیک

ما برش لیزری را برای انواع اجزای پلاستیکی ارائه می دهیم. مواد موجود شامل انواع رزین‌، اکریلیک‌ و بسیاری از گزینه‌های دیگر است. پلاستیک های برش لیزری می توانند تعدادی از کیفیت های منحصر به فرد را ارائه دهند که در مواد دیگر یافت نمی شوند، مانند استحکام ضربه ای بالا، شفافیت، پایداری حرارتی و موارد دیگر. ما می‌توانیم موادی را که مورد تأیید FDA برای استفاده در برنامه‌های غذایی و دارویی هستند، لیزر کنیم. همچنین می‌توانیم هرگونه نیاز خاص دیگری را که پروژه شما ممکن است داشته باشد، برآورده کنیم.

طراحی برای ساخت ماکت لیزری، از طریق اتوکد، کورل دراو یا پلتفرم نرم افزاری مشابه انجام می شود. ساخت ماکت لیزری، به وسیله ماشین‌های پیشرفته امروزی می‌توانند دقتی تا 10 میکرومتر ارائه دهند، در حالی که کارکرد بهتر و خطر آلودگی کمتری دارند.

حوزه های ساخت ماکت لیزری، از کاربردهای خلاقانه گرفته تا برش مواد در انداره های بزرگ مانند ورق های اکریلیک یا فویل ها را شامل می شود. برای صحبت در مورد ساخت ماکت لیزری، با مجموعه وانا آرت، تماس بگیرید و از مهندسان ما بخواهید بهترین مواد را برای نیازهای شما، ارائه دهند. اگر به اطلاعات بیشتر در مورد ساخت ماکت لیزری، علاقه مند هستید، ما به شما مشاوره رایگان می دهیم.

خدمات ارائه شده در ساخت ماکت لیزری

– بخش خلاقیت: شامل اسباب بازی، پازل، لوازم صنایع دستی ساخته شده از چوب

– بخش مد، طراحی و صنایع دستی: شامل چرم طبیعی، چرم مصنوعی، پنبه، کتان، نمد را می توان برای ایجاد لباس، جواهرات، تزئینات و صنایع دیگر برش داد

– ساخت ماکت معماری

– بخش صنعت الکترونیک: شامل برش لیزری فویل ها و کیبوردهای غشایی ساخته شده از پلاستیک مانند پلی استر، پلی کربنات، پلی اتیلن ترفتالات و پلی آمید