برش لیزری ورق آلومینیوم

نرده لیزری
نرده لیزری
آوریل 14, 2023
برش لیزری ورق برنج
برش لیزری ورق برنج
می 14, 2023

برش لیزری ورق آلومینیوم

مزیت بزرگ برش لیزری ورق آلومینیوم این واقعیت است که اگر سطح به طور مناسب پردازش و تکمیل شود، این ماده نمی تواند لایه های خوردگی ایجاد کند. بنابراین برای سازه ها و اشیایی که در معرض آب و هوا هستند یا باید از طریق دریا حمل شوند نیز مناسب است.

برش لیزری ورق آلومینیوم با کیفیت عالی

ما می توانیم برش لیزری ورق آلومینیوم را تا اندازه 2000 در 4000 میلی متر و ضخامت تا 20 میلی متر برش دهیم. پوشش، رنگ آمیزی یا آنودایز بعدی امکان پذیر است. برای ورق آلومینیوم، ما آسیاب کردن، سوراخ کردن و/یا گرد کردن لبه های برش را توصیه می کنیم. هنگام لیزر، ورق آلومینیوم تمایل به ایجاد سوراخ دارد. از طریق پس پردازش، کیفیت محصول نهایی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهیم. برش لیزری روشی ایده آل برای برش ورق آلومینیوم به هر شکلی است که می خواهید. در این فرآیند یک پرتو لیزری بسیار متمرکز و پرانرژی بر روی قطعه کار اثر می‌گذارد. این باعث ایجاد بخار مذاب و یا فلز می شود که با استفاده از گاز پرفشار از داخل پوسته یا شکاف برش دمیده می شود. هنگامی که صحبت از مواد به میان می آید، برش با لیزر سطح انعطاف پذیری مشابهی را با برش با جت آب ارائه می دهد. بسته به دستگاه برش لیزر و فرآیند برش، تقریباً تمام فلزات را می توان با استفاده از این فناوری پردازش کرد.

برش لیزری ورق آلومینیوم

برش لیزری ورق آلومینیوم

این فرآیند با اعوجاج کم است و اغلب باعث می شود دوباره کاری اضافی شود. از آنجا که گرمای کمی به مواد نفوذ می کند، معمولاً می توان آن را بدون فرز برش داد. از آنجایی که برش های بسیار ظریف و در عین حال دقیق با لیزر امکان پذیر است، کاربردهای گسترده ای برای ساخت فلز و بسیاری از زمینه های دیگر وجود دارد. چه فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم – ما قطعات لیزری را برای شما از ورق فلز در ضخامت های مواد مختلف ایجاد می کنیم. از بالاترین کیفیت و دقت بهره مند شوید. اصولا ورق آلومینیوم دارای خواص مناسب برای نماسازی نیز می باشد. انواع برش لیزری ورق آلومینیوم که ما به شما پیشنهاد می کنیم ما می توانیم خدمات مختلفی را در رابطه با پردازش آلومینیوم به شما ارائه دهیم. اصولاً ما با دو نوع متریال کار می کنیم که می توان آنها را از یکدیگر تشخیص داد. برای تماس با ما راحت باشید. ما در صورت درخواست، مواد مورد نیاز را برای شما تهیه خواهیم کرد.