بازسازی درب قدیمی با برش لیزری

برش لوله
برش لیزر لوله
ژوئن 7, 2021
بازسازی درب قدیمی
آگوست 11, 2021

بازسازی درب قدیمی با برش لیزری

تعویض و بازسازی درب قدیمی همیشه جزو مراحل سخت و هزینه بردار تعمیرات خانه بوده است. تعویض درب هم هزینه زیادی دارد و هم برای تعویض درب و در آوردن کلاف قدیمی آن به تخریب نما نیاز است که هبچ وقت خوشایند نبوده و نیست. در روش های قدیمی بازسازی نیز فرد هزینه زیادی گذاشته و تنها تغییری که در درب خود مشاهده می کند تعویض رنگ آن است. اما اکنون وانا آرت یک روش بسیار نوین و شیک را برای بازسازی درب های قدیمی تان به ارمغان آورده است. آن هم بازسازی درب قدیمی با برش لیزری، که از جدیدترین و نوین ترین روش های برش بر روی فلزات است.

بازسازی درب های قدیمی به روش برش لیزری مزیت های زیادی دارد. همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد در روش بازسازی درب قدیمی با برش لیزری شما دیگر نیازی به تخریب نما و درآوردن کلاف در ندارید پس در اولین مرحله با برش لیزری شما هزینه تخریب را سود کرده اید. همچنین در روش بازسازی برش لیزری، دیگر نیازی به قالب گذاری و برش با دست نیست، بلکه برش درب قدیمی به صورت کاملا کامپیوتری و به وسیله لیزر صورت می گیرد که بسیار دقیق است. به طوری که حتی به یک دهم میلی متر فاصله ها حساس است. پس می توانید مطمئن باشید روش برش لیزری برش های بسیار تمیز و دقیقی را برایتان در می آورد.

در بازسازی درب های قدیمی به روش های سنتی شما محدوده انتخاب زیادی برای تغییر در دربتان ندارید. اما با روش برش لیزری درب های قدیمی، شما می توانید انواع برش و طرح را بر روی درب قدیمی خودتان پیاده کنید، بدون آنکه هزینه اضافی بابت درب جدید بپردازید. اگر شما نیز با توجه به توضیحات بالا راغب به بازسازی درب منزل و یا محل کارتان به روش برش لیزری هستید، تلفن تان را برداشته و با وانا آرت تماس بگبربد تا با کمترین زمان ممکن تیم ما درب تان را با روش برش لیزری بازسازی کرده و دربی نو و کاملا جدید به شما تحویل دهند.