چاپ لیزری کلید و پریز لمسی

برش لیزری ورق و نور پردازی فضای سبز
برش لیزری ورق و نور پردازی فضای سبز
ژوئن 12, 2023
حکاکی لیزری پلکسی
حکاکی لیزری پلکسی
ژوئن 12, 2023

چاپ لیزری کلید و پریز لمسی

چاپ لیزری کلید و پریز لمسی با استفاده از تکنولوژی لیزر و به روش حکاکی انجام می گیرد. این دستگاه ها قادرند الگوها و طرح ‌های مختلف را بر روی سطح شیشه به کمک پرتو لیزر حکاکی کنند. آنچه در ظاهر کلید پریز پس از چاپ و نصب مشاهده می شود، نوری است که از درون حکاکی ها بازتاب می شود. این روش در صنعت معماری و ساخت و ساز به کار می رود و کلید پریز را به محصولی تبدیل می نماید که علاوه بر کارایی الکترونیکی، جنبه دکوراتیو نیز دارد.

چاپ لیزری کلید و پریز لمسی، یک روش دقیق و با کیفیت برای چاپ طرح ‌های دلخواه بر روی شیشه می باشد که دقت و ظرافت بسیار بالایی دارد و ظاهری مدرن نیز به بستری که بر روی آن نصب شده است می افزاید.

برخی از مزیت ‌های چاپ لیزری کلید و پریز لمسی

دقت بالا

با استفاده از تکنولوژی لیزر، می ‌توان طرح ‌های دقیق و با کیفیت بالا را بر روی کلید و پریز لمسی چاپ کرد بدون آنکه کوچکترین خطا و ایرادی داشته باشد.

تنوع فراوان

می ‌توان به راحتی طرح‌ های مختلفی را بر روی سطح کلید و پریز لمسی چاپ کرد.

مقاومت بالا

طرح‌ های چاپ شده بر روی سطح کلید و پریز لمسی با استفاده از دستگاه های پیشرفته لیزری، در برابر عوامل فرساینده محیطی مقاومت بالایی دارند و هیچ گاه از بین نمی روند و دچار تغییر نمی شوند و دوام بالایی دارند.

زیبایی و جذابیت

چاپ لیزری کلید و پریز لمسی، از لحاظ جلوه های بصری و جنبه دکوراتیو کیفیت بالایی داشته و بسیار جذاب است.

سطح صاف و بدون زبری

این نوع از چاپ بدون ایجاد ناهمواری بر روی سطح شیشه انجام می گیرد و شکل و فرمی بسیار دقیق و ظریف دارد که پوست دست را آزار نمی دهد.

چاپ لیزری کلید پریز امروزه در ساختمان سازی رونق و گسترش زیادی پیدا کرده است و مورد اقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. ما در این مرکز چاپ لیزری کلید و پریز رو با استفاده از تجهیزات به روز و مدرن و با کیفیت بالا انجام می دهیم. متریال به کار رفته در این خدمات، از مرغوب ترین متریال موجود در بازار می باشد. همچنین قیمت خدمات این مجموعه نسبت به کیفیت خدماتی که ارائه می نماید، بسیار مناسب می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این مرکز تماس بگیرید.