درب ورق برش لیزری

برش لیزر درب
برش لیزر درب
مارس 15, 2022
برش شیشه تزئینی دکوراتیو
برش شیشه تزئینی دکوراتیو
مارس 15, 2022

درب ورق برش لیزری

برش لیزری، با دستگاه لیزر انجام می شود و یکی از محصولات نهایی آن درب ورق برش لیزری است. درب ورق برش لیزری در شکل ها و نقوش متنوعی وجود دارند و شما نیز می توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود، طرح مورد نظر خود را سفارش دهید.

ضمن این که می توانید از شرکت های تولید کننده درب ورق برش لیزری، درخواست طراحی نقش مورد نظر خود کنید تا طرحی استاندارد به شما تحویل داده شود. داشتن درب ورق برش لیزری با طرح زیبا و جذاب، خواسته هر کسی است که به زیبایی ورودی ساختمان و منزل خود اهمیت می دهند.

قیمت درب ورق برش لیزری

برای تعیین قیمت درب ورش برش لیزری به فاکتور های مختلفی باید توجه کرد. در ادامه، چند مورد از این عوامل را بررسی خواهیم کرد

تعداد سفارش درب ورق برش لیزری

تعداد سفارشات، از فاکتور هایی است که تاثیر زیادی روی قیمت درب ورق برش لیزری می گذارد. طبیعتا با بالا رفتن تعداد سفارش، هزینه هایی مثل حمل و نقل یا مواد مصرفی کاهش پیدا می کنند.

خرید درب ورق برش لیزری با طراحی خاص

اگر محصولی که خریداری می کنید، نیاز کم تری به برش لیزری داشته باشد، کار شما با سرعت زیاد تری انجام می شود و در نتیجه، قیمت خرید درب ورق برش لیزری کاهش پیدا می کند.

جنس درب ورق برش لیزری

متریال درب مورد نظر شما و قیمت این متریال تاثیر زیادی در تعیین قیمت کلی درب ورق برش لیزری دارد. به جز بحث خرید متریال، زمان برش جنس های مختلف فلزات با یک دیگر متفاوت است. مثلا، برای برش آلومیونیم، زمان کم تری نسبت به آهن نیاز داریم و از طرف دیگر، گاز استفاده شده در برش آلومینیوم نیز کم تر است.

ضخامت فلز

هر چه ضخامت فلز استفاده شده در درب ورق برش لیزری بیش تر باشد، گاز مصرفی و زمان برش آن نیز بیش تر خواهد شد که باعث می شود قیمت درب ورق برش لیزری نیز بیش تر شود.
اگر قصد خرید چنین درب هایی را دارید، پیشنهاد می کنیم با کارشناسان ما تماس بگیرید و سوالات خود در تمام زمینه ها، از متریال و ابعاد گرفته تا قیمت و نحوه نصب را مطرح نمایید.