تراشکاری نرده فانتزی

فلزکاری
فلزکاری
ژوئن 7, 2021
برش لوله
برش لیزر لوله
ژوئن 7, 2021

تراشکاری نرده فانتزی

تراشکاری نرده فانتزی : نرده ها از عناصر اصلی در زیبایی کاخ ها، عمارت ها، ویلا ها، و ساختمان های شکیل چند طبقه محسوب می شوند. نرده ها چوبی با طرح ها و تراشکاری نرده فانتزی رنگ های متنوع، انتخابی مناسب جهت دکوراسیونی مجلل و چشم نواز می باشند که البته استفاده از تراشکاری نرده فانتزی برای دوستداران استفاده از اجزای طبیعی و مستحکم در ساختمان قابل چشم پوشی نیست.

تراشکاری نرده فانتزی محبوبیت نرده های چوبی به دلیل استحکام، ظرافت و زیبایی، تنوع بسیار در طرح و رنگ و همچنین نصب سریع آن میباشد.

تراشکاری نرده فانتزی با استفاده از مدرن ترین دستکاه های cnc منبت کاری و تیم طراحی زبده، توانایی طراحی وساخت انواع نرده چوبی در طرحهای متنوع و بدیع را با کیفیت بالا و تراشکاری نرده فانتزی قیمت مناسب دارا می باشد.

همچنین اگر تراشکاری نرده فانتزی مورد نظر شما در طرحهای شرکت موجود نباشد با ارائه عکس یا نمونه از آن طرح، تیم طراحی ما آن را در اسرع وقت و با قیمت مناسب طراحی و آماده ساخت می نماید.

تراشکاری نرده فانتزی آهن : یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین نوع نرده، نرده استیل است. این نرده ها یکی از جدید ترین نوع نرده می باشد که امروزه طراحان از آن به عنوان عضوی ثابت در دکوراتیو استفاده می کنند. زیبایی نرده های استیل می تواند هر چشمی را خیره ی خود کند. تراشکاری نرده فانتزی به همین دلیل در این چن سال اخیر نرده های استیل بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. امروزه استفاده از نرده های استیل خیلی بیشتر از نرده های آهنی یا آلمانیومی می باشد به طوری که حدودا 90 درصد از ساختمان های جدید و تازه احداث شده از نرده های استیل استفاده می کنند.